Mau lebih tips?cari di sini

Ahad, 26 Oktober 2008

Irfan Khairi dan Jutawannya..


Seluruh Malaysia pasti penah mendengar nama anak muda ini, Dr. Irfan Khairi. Bagi mereka yang masih terpinga-pinga bila disebut nama ini, anda jangan risau.Biar saya beritahu anda.Sungguhpun ada pihak yang mempertikaikan kesahihannya.Namun, bagi saya saya suka sekali akan tips2 yang beliau sering nyatakan di dalam blognya.
Beliau adalah icon kepada Jutawan Internet di Malaysia dengan memperolehi jualan mencecah jutaan ringgit hanya melalui internet pada usia beliau 25 tahun.Sungguhpun ada pihak yang mempertikaikan kesahihannya.Namun, bagi saya saya suka sekali akan tips2 yang beliau sering nyatakan di dalam blognya.
Senang ke nak jadi jutawan hanya dengan buat online bisnes?Jawapannya, kenelah baca ebook beliau.Ebook ini bukan saja menceritakan tentang rahsia kejayaan beliau, malah turut memuatkan beberapa tokoh jutawan di Malaysia. Benar2 berminat untuk membaca ebook beliau?klik di sini

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

macam2tips stats