Mau lebih tips?cari di sini

Sabtu, 18 Oktober 2008

Segitiga Bermuda


ALKISAH DICERITAKAN BAHAWA..

TERDAPATNYA ISTANA IBLIS DAN SINGGAHSANA C MAKHLUK YG AMAT DILAKNAT NI. DAN SEGALA BENTUK
KERAJAAN YG ADA. TEKNOLOGINYA MELEBIHI BERIBU2 TAUN KEHADAPAN DARIPADA TEKNOLOGI YG DIMILIKI OLEH MANUSIA.
DAN ADA DICERITAKAN JUGA DAJJAL AKAN DATANG KE TEMPAT INI DAHULU.


ORANG BARAT MENGANDAIKAN DIKAWAN INI TERDAPATNYA SATU MEDAN MAGNET YG SANGAT BESAR. DISEBBKAN ITU SEGALA KAPAL
TELAH HILANG APABILA MEMASUKI ZON INI. BNYAK CERITA YG DICERITAKAN,KALAU ADA YG TERLEPAS APABILA MELALUI MEDAN INI,SEKURANG2NYA ORANG TERSEBUT SEWEL ATAUPUN KEMUDIANNYA MATI DISEBBKAN PNYAKIT MISTERI.

KES TERLIBAT:

JURUTERBANG sebuah pesawat kecil yang dalam perjalanan dari Florida ke Kepulauan Bahamas baru saja melaporkan ke Pusat Kawalan Trafik Udara bahawa pesawatnya akan mendaki ke paras 10,000 kaki. Pagi itu cuaca sangat baik, dan lautan yang terbentang luas kelihatan tenang. Si juruterbang dapat melihat kapal-kapal, kecil dan besar, di bawah sana. Melihatkan suasana yang cukup baik, dia begitu yakin dapat melakukan penerbangan dengan lancar, dan membawa penumpang yang bakal diambilnya di Bahamas kelak untuk kembali ke Florida
Tiba-tiba dia terganggu, atau begitulah keadaan yang dianggap oleh pegawai trafik udara yang mengawasi penerbangan pesawat kecil itu. Suara si juruterbang seolah-olah dalam kebingungan. Butiran percakapannya agak sukar difahami, tetapi dapat juga pegawai itu menangkap beberapa perkara seperti “tidak pasti arah penerbangan”, “kabus datang entah dari mana dankawalan pesawat kucar-kacir Selang beberapa ketika, suara juruterbang itu terus sunyi dalam talian. Tompokan pada skrin kawalan trafik yang menandakan kedudukan pesawat kecil itu tiba-tiba hilang

KES 2 : Sebuah kapal pengangkut arang batu sepanjang 522 kaki, USS Cyclops, lesap bersama 309 anak kapal pada tahun 1952. Sebuah kapal lain, Sylvia L. Ossa, sepanjang 590 kaki hilang berdekatan Bermuda pada tahun 1976, bersama 37 orang anak kapal.

KES 3 : kehilangan skuadron pesawat pengebom Amerika Syarikat, dipanggil Flight 19 pada tahun 1945. Skuadron itu telah melakukan penerbangan di kawasan Segitiga Bermuda. Seluruh skuadron tersebut telah lenyap dari imbasan radar, tanpa melaporkan sebarang perkara ganjil kecuali masalah menentukan hala penerbangan, yang mungkin menandakan kerosakan kompas. Sebuah pesawat yang dikerahkan untuk mencari skuadron itu turut hilang, tetapi ia kemudiannya telah ditemui terhempas di laut.



okeh dah baca kes kene r buat kesimpulan lak. berdasarkan buku yg aku baca tu, jin ni mengatakan Alexaander ther great@ Iskandar zulkarnain penrnah tersesat lalu masuk ke kawasan ini. para pengikut beliau ternampak satu istana yg cukup indah bertatahkan kristal. tetapi makhluk yg dijumpai ada bermacam2 jenis yg dilihat. ada yg bertanduk, bemuka hodoh, berekor panjang dan pendek,dan kemudiannya iskandar zulkarnain telah mengarahkan pengikutnya kembali kedalam kapal apabila melihatkan kawasan tersebut bukanla kawasan manusia.

para2 jin pun takut nak datang kat cni..sebbnya kalau datang leh kne hambat.

bnyak kes kapal2 yg hilang ini sebenarnye telah disimpan dalm dasar laut tersebut dan dikawal rapi oleh syaitan2
pengawal yg telah diberikan tanggungjwab oleh iblis.

sumber dari carigold

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

macam2tips stats